Witam

Długi czas zastanawiałem się nad otwarciem bloga… I tak mam pełne ręce roboty przy pisaniu książki  ale myśl  ta nie daje mi spokoju. W końcu się przełamałem i teraz 31.12.2011 stwierdziłem.. i to błyskawicznie.. niech będzie.

Więc o czym będzie ten blog? 

Ogólnie o wszystkim. Aby jednak być bardziej konkretnym w owym temacie to napiszę tak: Świat jaki znamy jest mgłą przez którą docierają do nas sporadycznie lub niedostrzegające promienie słoneczne pod postacią informacji , które tylko na chwile rozpraszają i ukazują pewny wycinek krajobrazu. Ta mgła to rutyna, media, brak czasu i co tam jeszcze chcecie. Ja chciałbym widzieć pełny obraz otaczającego mnie Świata. Uważam że Wy również. Dlatego zbieranie informacji w czasie tych prześwitów promieni pod czas mgły jest jak puzel. Czym więcej puzli, tym obraz otaczającego nas krajobrazu staje sie pełniejszy i wyraźniejszy. Tak więc i ja chciałbym układać puzle naszego Świata kondesując informacje do takiego puzzla.. który kiedyś, mam nadzieję, stworzy piękny i rzeczywisty obraz naszej rzeczywistości, a przynajmniej lepiej rozszerzy nasze zawężone horyzonty. Ta mgła stanie się nie istotna, po prostu zniknie.

Chciałbym kumulować tu informacje które są ważne zarówno dla nas jednostki, jak i dla wielu, społeczie i światowo. Jednak to co mnie boli to spam wszechobecny w morzu informacji, które mamy w internecie. Dlatego Blog wydaje mi się w  rozsądniejszą alternatywą niż forum. Czemu spytacie? Bo fora to rodzaj konwersacji, dzieleniu się emocjami, wymianą mysli… Tu, na blogu chciałbym zachować jeden ważny kształt… zbieranie informacji, bez zbędnych odczuć, kłótni, itp.. aby ta wiedza była przejrzysta i klarowana dla poszukujących owych mantr…

Dlatego  wprowadzona będzie jedna moderacja w jednym tylko celu. Aby nie zaśmiecać. By nie umykały ważne informacje, które mam nadzieje będziecie chcieli się również dzielić . Wiem że to jest spory ogranicznik, ale myślę że mnie zrozumiecie.

Życzę miłego , upojnego i przede wszystkim udanego 2012 roku, który zważywszy na otoczkę tych ostatnich lat skierowanych na tą datę może być rokiem naprawdę szczególnym. Radość życia, mniej trosk, więcej czasu na wałsne przyjemności to to co myślę chcielibyście usłyszeć, a ja aby się spełniło.. nie czcze gadanie.

Pozdrawiam serdecznie.

Ripsonar

