RipsonarWitajcie.

Dzisiaj 01.09.2013 niestety zamknęli mi konto na YouTube. Mleko się wylało, trzeba się otrząsnąć i iść dalej.:)

Dzięki Wam dynamizm zainteresowania materiałem umieszczanym na kanale Ripsonar był imponujący. W ostatnie dwa miesiące przybyło ponad 700 subskrypcji (sierpień 320, wrzesień 412!) . Liczba widzów stanęła na 4271 subach.  Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ widać zainteresowanie informacjami pomijanymi w rodzimych mediach, prasie czy ogólnym kanonie interpretacji wydarzeń, które krążą w około nas- są porządane. Jest to dla mnie tym bardziej motywujące do dalszej pracy w tym zakresie. Wiem, że tematyka dla jednych jest ciekawa, dla innych nie do zaakceptowania. Dlatego dla każdego mam nadzieję znajdzie się interesujący materiał. Pogodzić się z każdą tematyką nie sposób. Niestety:(  W szerszej perspektywie zamierzam każdy materiał wideo osobno lub w danej tematyce szerzej opisać na blogu… (materiału z własnych zbiorów mam naprawdę dużo) jednak doba ma niestety tylko 24h i po prostu nie jestem tego w tej chwili realizować,  Samo scalanie napisów pochłania sporo czasu, ale nie o tym chciałem pisać.

Nowe konto:

Ripsonar News  – zapraszam do subskrypcji oraz liczę na rekomendację.

https://www.youtube.com/user/RipsonarNews

A że zaczynam ze starym bagażem doświadczeń, a chciałbym przy okazji tej googlowej niespodzianki unowocześnić moje zarządzanie na youtube jak i tchnąc trochę  innowacyjności w te dzieło poszukuję osób, które znają się na grafice.

Poszukuję oczywiście:  osób zainteresowanych współpracą w tłumaczeniu dokumentów.

Na koniec:

a) bardzo dużo osób (co jest mi niezmiernie miło) często pyta czy będę kontynuował serię „Kontrola umysłu. Zbagatelizowany fakt współczesnego świata„. I choć wielokrotnie odpowiadałem że niestety na 4 części kategorycznie koniec serii to przyznam że na nowo zacząłem rozpatrywać tą możliwość. Informacje dokładniej w tej kwestii niebawem.

b) chciałem rozpocząć stworzenie grupy która wsparłaby mnie w kwestii tłumaczeń dokumentów.  Jest  tego naprawdę sporo, a i przesłanie owej skumulowanej informacji niekiedy  aż powala:) Zainteresowane osoby jak już od dłuższego czasu – zachęcam do współpracy.

Wszystkim tym, którzy śledzili informacje na zamkniętym już kanale Ripsonar serdecznie dziękuję za poświęcony czas. Obiecuję, że nowe konto Ripsonar News sprosta poprzedniemu kontu, a z cichą nadzieją wierzę, że przewyższy je 100 krotnie zarówno pod względem prezentowanej treści jak i nowej (mam nadzieję niebawem) wizualizacji i zwiększonej ilości rodzimej produkcji:)  Nowym osobom życzę wytrwałości w budowaniu od nowa, a przynakmniej poszerzanie  swojego światopoglądu:)

Ave

Ripsonar

