Wreszcie dla osób zajmującym się tematem od bagatela ponad 10 lat -których tematykę publika napiętnowała nazwą teoriami spiskowymi, wychodzi naWTC światło dzienne. To jest wielce pocieszające. Widać społeczeństwo musi faktycznie dojrzeć do pewnych etapów wydarzeń, aby ich system interpretacji i przekonań zrównał się z faktami. Tak jak świat budzi się odnośnie GMO – tak i wydarzenia w skali makro świata stają się bardziej klarowne i jasne (Libia, a teraz Syria). Teraz przyszedł czas na Zamach na WTC (9/11). Oby takich rewelacji było coraz więcej:)

Russia Today potwierdza: 9/11 to wewnętrzna robota USA! [08.09.2013]

Motyw 

Na początku nowego tysiąclecia USA miała coraz bardziej ograniczony dostęp do źródeł ropy naftowej na Bliskim Wschodzie. Przemysł zbrojeniowy się nie rozwijał, a wpływy innych potęg np. Chin stale rosły. Inna sprawa to to, że Rodzinie Bushom zachciało się więcej zarobić – ot i cały deal owego zamieszania.

2000 – odbywają się obrady zakończone raportem tzw. Projekt dla Nowego Amerykańskiego Wieku, który zawiera instrukcje na najbliższe lata dla prowadzących politykę zagraniczną USA. Czytamy w nim  „Proces transformacji politycznych będzie trwał długo, o ile nie nastąpi jakieś katastrofalne, mające katalityczny wpływ na politykę wydarzenie, nowe Pearl Harbor”.

Następstwa

Po 9/11 zarówno przemysł zbrojeniowy jak i sektor naftowy odnotowały rekordowe obroty. Np. w 2010 budżet ministerstwa obrony wyniósł 294 mld $, zaś już w 2011 wyniósł 700 mld $!

wprowadzono ustawę Patriot Act,  (tydzień po 11 września- co za tempo) które pozwala sprawdzać dane medyczne i finansowe, kontrolować telefon, internet itp – a mówiąc krócej, poświecić pewne swobody obywatelskie (prawa)  w zamian za oferowane bezpieczeństwo rządowe przed wszechobecnym terroryzmem. Szkopuł w tym że Kongres zatwierdził ową ustawę nawet nie zaznajamiając się jej treścią:)

Dlatego wykorzystano fałszywą flagę, lub operację psychologiczną.

Dowody

Ujawnione taśmy Prezydenta Jacksona z sekretarzem Robertem McNamarą ujawniają plan prowokacji, którego celem jest wdrożenie ustaw, które wcześniej nie mogły by wejść w życie, oraz wykreowanie nowego zewnętrznego wroga dla USA jakim stał się światowy terroryzm.

Oficjalne dane

Zamach z 11 września 2001 – seria czterech ataków terrorystycznych, przeprowadzonych rano we wtorek 11 września 2001 roku na terytorium Stanów Zjednoczonych za pomocą uprowadzonych samolotów pasażerskich. Sprawcami byli przedstawiciele organizacji Al-Kaida, którzy po opanowaniu samolotów skierowali je na obiekty dwóch wież World Trade Center oraz budynku Pentagonu. W czwartym przypadku usiłowanie ataku nie powiodło się z uwagi na obronne zachowanie pasażerów na jego pokładzie, wskutek czego samolot rozbił się. Łącznie w zamachu zginęły 2973 osoby„.

Dokonało go 19 porywaczy, którzy kupili bilety na 4 loty krajowe amerykańskich linii lotniczych. Po przejęciu kontroli nad samolotami ( mając noże) skierowali je na znane obiekty na terenie USA. Oficjalnie przyjmuje się, iż wieże uległy zawaleniu na skutek naruszenia stalowej konstrukcji nośnej budynków, częściowo wskutek uderzenia samolotów, a następnie w wyniku intensywnych pożarów zainicjowanych przez eksplodujące paliwo lotnicze. Dwa spośród porwanych samolotów rozbiły się o bliźniacze wieże World Trade Center w Nowym Jorku, trzeci zniszczył część Pentagonu. Ostatni (opóźniony) samolot United Airlines 93 nie dotarł do celu – rozbił się na polach Pensylwanii ok. 15 min. lotu od Waszyngtonu. Przypuszcza się, że miał uderzyć w Biały Domlub Kapitol, choć nie jest to pewne. Maszyna nie doleciała do celu, gdyż pasażerowie, którzy dowiedzieli się o losie innych samolotów, zaatakowali porywaczy i doprowadzili do katastrofy samolotu na bezludnym terenie – szczątkowe informacje o ostatnich minutach tego wydarzenia pochodzą z rozmów telefonicznych pasażerów i odtworzenia danych zarejestrowanych w czarnej skrzynce samolotu. Na podstawie zapisów rozmów telefonicznych i zeznań świadków (rodzin i rozmówców) dokonano rekonstrukcji wydarzeń sfilmowanej w dramacie dokumentalnym „Lot 93”.  (wikipedia)

Kto winny? Winą za zamachy obarczono organizację al-Kaida dowodzoną przez Osamę bin Ladena[8].

29.10.2004 – arabska telewizja satelitarna Al-Dżazira nadała wystąpienie Osamy bin Ladena, w którym wziął on na siebie odpowiedzialność za zamachy z 11 września 2001 roku i zagroził ich powtórzeniem. Oświadczył, że ataki terrorystyczne na USA to przejaw walki o wolność.

Następstwa. Ataki z 11 września były bezpośrednią przyczyną rozpoczęcia tak zwanej „wojny z terroryzmem”, której pierwszym etapem był atak na rządzony przez talibów Afganistan, gdzie przebywał Osama bin Laden oraz zaostrzenie środków bezpieczeństwa (m.in. na lotniskach) i wprowadzenie w wielu krajach ustaw antyterrorystycznych, które w niektórych przypadkach ograniczają prawa obywatelskie. Nie brak głosów, że władze amerykańskie nadużywają zamachu do usprawiedliwienia ataków na Afganistan i Irak oraz ograniczenia praw obywatelskich.

Zapraszam na szczegółowa analizę –  9/11 – Analiza

—————————————

Aktualizacja 10.2015

Były pilot CIA zeznaje pod przysięgą: żaden samolot nie uderzył w Bliźniacze Wieże

Były pilot CIA i lotnictwa cywilnego zeznał pod przysięgą, że żaden samolot nie uderzył w Bliźniacze Wieże, bo byłoby to fizycznie niemożliwe:

‚Żaden z Boeingów 767 nie uderzył w Bliźniacze Wieże, jak oszukańczo mówili rząd, media, NIST i jej kontraktorzy’ – stwierdził w swoim zeznaniu.

‚Takie wypadki nie zdarzają się, bo one są niemożliwe fizycznie, z następujących powodów: w przypadku uderzenia UAL175 w południową wieżę, prawdziwy Boeing 767 rozpocząłby ‚teleskopowanie’ kiedy jego nos uderza w 14-calowe [35,56 cm] kolumny, które mają 39 cali [99,06 cm] pośrodku.

‚Ogon poziomy i pionowy natychmiast odleciałby od samolotu, uderzył w stalowe kolumny i spadł na ziemię.

‚Uderzając w stalowe kolumny silniki zachowałyby swój ogólny kształt, i albo spadłyby na ziemię, albo zostałyby znalezione w ruinach zawalonego budynku.

‚Żaden z Boeingów 767 nie może osiągnąć prędkości 540 mil/godz [810 km/godz] na wysokości 1.000 stóp [330 m] nad poziomem morza ‚parasite drag podwaja się z prędkością’ i ‘parasite power’ potraja się z prędkością.

  • Wentylator silnika nie jest zaprojektowany do przyjmowania dużej ilości gęstego powietrza na tej wysokości i prędkości.
  • Kawałek rzekomego kadłuba zewnętrznego zawierającego wycięcia 3 lub 4 okien nie należy do samolotu [ang. jest niezgodny z samolotem], który uderzył w 14-calowe kolumny przy prędkości ponad 500 mil/godz. Zostałby pognieciony.
  • Żadna istotna część Boeinga 767 albo silnika nie mogłaby przebić 14-calowych kolumn i 37 stóp [10,1 m] poza ogromnym rdzeniem wieży, nie spadając na ziemię.

‚W gruzie po zawaleniu musiałyby być ogromne części Boeinga 767, łącznie z rdzeniami 3 silników ważących około 9.000 funtów [408 kg] każdy, czego nie dałoby się ukryć. Ale nie ma żadnych dowodów obecności któregoś z tych ogromnych elementów 767 na miejscu WTC.

Zeznanie datowane 28 stycznia 2014 jest częścią pozwu złożonego przez Morgana Reynoldsa w Sądzie Rejonowym w Nowym Jorku.

W marcu 2007 Reynolds, były główny ekonomista za rządu George’s W Busha złożył Prośbę o korektę [Request For Correction] w Krajowym Instytucie Nauki i Technologii, w którym napisał, że prawdziwe odrzutowce komercyjne (Boeingi) nie uderzyły wież WTC.

Mimo że ruch 9/11 Truth początkowo odrzucił teorię ‚żadne samoloty’ jako zbyt dziwaczne, to po analizach naukowych i racjonalnych, stała się powszechnie przyjętym wyjaśnieniem zebranych dowodów. (wolne-media.pl)

Reklamy