Zapis z Konferencji Projekt Ujawnienie z 2001 r. ( Disclosure Project) [1]

Don Phillips

Don Phillips

„Nazywam się Don Phillips. Służyłem w US AIR FORCE, oraz pracowałem dla CIA. Zanim dołączyłem do Air Force, pracowałem dla sławnych Lockheed Skunkworks jako projektant.To był jeden z moich najdumniejszych momentów w życiu, gdyż pracowałem z Kelly Johnsonem. Część z Państwa na pewno będzie zaznajomiona z tym nazwiskiem. Budowaliśmy wtedy model samolotu, który jako wiadomo był tajny, był w tzw „ głębokiej czerni”, i w ten otóż sposób przekształcił się w projekt o nazwie U2. Główny model znany był później jako SR71. SR71 miał swojego poprzednika. Był nim specjalny jednoosobowy samolot zbudowany dla CIA, który miał za zadanie przemierzać duże dystanse w bardzo krótkim czasie. W dziejszych czasach SR71 znany jest jako „BLACKBIRD”, jest to typ samolotu, który jest nadal utajniony w sensie, że nie ma dokładnych danych jak wysoko on może latać ani jak szybko. Jestem bardzo dumny, że samolot ten odbył ogromną rolę pomagając zakończyć zimną wojnę. Jest mocny dowód na to, że ten samolot, a raczej jego poprzednik, miał również inne zadanie. Każdy pilot (a znam ich kilku) miał zadaną misję zanim wzbił się w powietrze. Dowiadywali się o tym zadaniu zaraz przed tym jak mieli startować. I istnieje niezbity dowód na to, że używali tych samolotów do dwóch celów – jednym z nich było monitorowanie ruchu powietrznego , z naszej planety i na naszą planetę. To może być zweryfikowane później. Zmienię teraz temat, i opiszę moje doświadczenia wojskowe. Moja pierwsza misja w AIR FORCE, miała miejsce w obozie wojskowym LAS VEGAS AIR FORCE STATION, i to było moje pierwsze doświadczenie z tych miastem. Wtedy nie mogłem zrozumieć dlaczego ludzie tak bardzo się fascynują byciem w takim miejscu jak LAS VEGAS, ale jakiś rok później już się o tym przekonałem. Baza NELLIS jest położona w tamtym miejscu. Nellis jest ośrodkiem treningowym dla różnych rodzajów samolotów, oraz myśliwców, jest to jedno z najważniejszych miejsc treningowych dla pilotów z całego świata. Jednak jak się dowiedziałem, cel mojej misji oddalony był 50 mil od miasta.

W 1966 roku wcześnie nad ranem, między 1 a 2 w nocy kiedy spałem (w baraku na wysokości 8000 stóp), usłyszałem jakiś ruch powietrzny. Wiecie, na tej wysokości, dźwięk się bardzo niesie, słychać go bardzo głośno. I pomyślałem sobie „jest wcześnie rano, jest czas wakacyjny, jest bardzo ciepło, może powinienem wstać i zobaczyć co się tam dzieje?”. Nie chciało mi się iść, ale wstałem i poszedłem wzdłuż głównej drogi, nieopodal mojego biura, które było również biurem dowódcy. Wchodziłem wtedy w skład Dowódcy Pułkownika Charlesa Evans’s. I nie mogłem… pomyślałem „ kto robi taki hałas o tej porze w nocy??”. Po przemierzeniu jakiś 50 jardów, dotarłem do grupki 4-5 osobowej która tam stała, jednym z nim był szef ochrony, wtedy zwróciłem uwagę i pomyślałem „gee, oni wszyscy się patrzą w tą samą stronę”. Więc popatrzyłem się na północny zachód, i ku mojemu zdziwieniu były tam światła, błyskające na niebie poruszające się z prędkością około 2400 do 3800 mil na godzinę. I kiedy tak obserwowaliśmy jak one sobie latały, w pewnym momencie, po prostu się zatrzymały- stanęły w miejscu, i zawróciły w całkiem drugim kierunku tak szybko, że ledwo to mogliśmy dostrzec. To jest tak jak, ludzie którzy znają komputery – kiedy ruszymy myszką po ekranie tak bardzo szybko, wtedy zostawia za sobą taki ogon – właśnie taki sam efekt zostawiły te 6-7 statków. Po pięciu minutach latania , zaczęły się one grupować w kierunku północnego zachodu. Zaczęły tworzyć okrąg, ale co chce zaznaczyć to kierunek jaki wybrały, na północno-zachodnim niebie – ponieważ dokładnie na wschód od tego jest miejsce zwane STREFĄ 51. STREFA 51 jest inaczej zwana jako Obszar energii atomowej. To była stara nazwa. Znamy to również jako – GROOM LAKE FLIGHT TEST FACILITY. I to było miejsce, w którym testowaliśmy nasz prototyp samolotu. Wróćmy do tych okręgów na niebie. Połączyły się i zaczęły obracać w kółku, i zaraz potem zniknęły. Pomyślałem wtedy „gee, to jest chyba coś co musimy zatrzymać dla siebie”. Całe zdarzenie było potwierdzone przez szefa ochrony. Czekaliśmy tam i rozmawialiśmy ze sobą przez jakiś czas, po czym przyszli specjaliści od radarów, zeszli z wysokości 10 000 stóp na swój nocny posiłek który mieli o 2 rano. I pierwsza osoba która wyszła z autobusu to był mój dobry przyjaciel – ANTHONY KASAR. Był biały jak prześcieradło, i powiedział – „widziałeś to?”. „YEAH” powiedziałem „YEAH, to był niezły pokaz, SUPER SHOW”. Na co on mi odpowiedział „udokumentowaliśmy ich na radarze”, nie daliśmy im pozwolenia na lot, rozkaz był „dajcie im polatać”. Powiedział: udokumentowaliśmy 6-7 UFO”. Nie mamy pojęcia kto nimi kierował, ale na pewno były to istoty inteligentne. I nie mamy pojęcia gdzie wylądowali, ponieważ się połączyły i zniknęły. Więc, co teraz powiem, żeby nie przedłużac, będę zeznawać, pod przysięgą, że to co powiedziałem to prawda. I zrobię to przed Kongresem. Dziękuję”.

Materiały wideo:

youtube logo   Don Phillips potwierdza kontakt Eisenhowera z Obcymi w 1954 r. 

——————————————————————————————————————————

[1] – http://www.nautilus.org.pl/index.php?p=artykul&id=1178

