Prawda.xlx.pl

Środowisko badawcze uprowadzeń przez obcych, straciło prawdziwego pioniera, wraz z ze śmiercią Barbary Bartholic. Chociaż prace Barbary przeszły w większości bez rozgłosu (jedynie w środowisku wielu ludzi, którym pomogła) jej dziedzictwo żyje w formie nowatorskich badań pośród swoich podopiecznych i zrozumienia wśród poważnych badaczy tego, jaką rolę odgrywają Gady w uprowadzeniach przez obcych. Barbara utworzyła podwaliny dla głębszego zrozumienia Reptyliańskiego panowania. W rzeczy samej Barbara ukuła frazę „Gadzie panowanie” Barbara sięgała głębiej niż większość badaczy uprowadzeń. Nie odwracała się od konfrontacji lub niepokojących informacji. Jestem dumny, że byłem podopiecznym Barbary Bartholic. Współpracowałem z Barbarą przez wiele lat i byłem w stanie lepiej zrozumieć moje własne doświadczenia uprowadzeń , poprzez bliskie relacje z Barbarą. W ten sposób udało mi się pomóc innym porywanym, którzy odnaleźli mnie, w celu lepszego zrozumienia ich własnych doświadczeń. Jestem tylko jednym z niezliczonych ludzi, którzy w znacznym stopniu skorzystali z mądrych porad Barbary. Pierwszym z protegowanych…

View original post 3 168 słów więcej

