Prawda.xlx.pl

Jest to spisany wywiad ze mną od mojego włoskiego kolegi, badacza i autora o imieniu Corvo. Oryginalna wersja wywiadu jest po włosku i umieszczona jest na stronie: http://www.corvide.blogspot.ca/2014/il-lato-oscuro-di-cupido-sovrannaturale.html.

Wcześniejszy post w jęz. włoskim na temat mojej pracy i książki „The Love Bite” można również znaleźć na stronie:http://www.corvide.blogspot.ca/2013/alien-love-bite.html

Eve, dziękuję ci za zgodę na ten wywiad. Na początek, możesz przedstawić siebie i swoją pracę?

Dziękuję za chęć przeprowadzenia ze mną wywiadu. A więc, jak może wiele osób już wie, zaczęłam prowadzić badania uprowadzeń przez Obcych w późnych latach 80-tych i kontynuowałam tę pracę, gdy zajmowałam się psycho- i hipnoterapią ludzi, którzy mieli kontakt z Obcymi. Pracowałam wcześniej w branży biotechnologii w Kalifornii (okolice San Diego), lecz postanowiłam zmienić ścieżkę mojej kariery i w ten sposób rozpoczęłam pracę jako psychoterapeuta. Podczas zdobywania tytułu magistra zainteresowałam się badaniami abdukcji Obcych, a także napotkałam ofiary programu MK Ultra i przemocy rytualnej, a następnie…

View original post 5 003 słowa więcej