Shapeshifting to z angielskiego zmiana kształtu a dosadniej zmiennokształtność. Dlaczego poruszam ten temat? Ano dlatego, że spore grono osób dostrzega wśród zwykłych ludzi a przede wszystkim u celebrytów, biznesmenów a nawet polityków oznaki zmian ciała, zwłaszcza twarzy i oczu, które nie powinny mieć miejsca. Tematyka ta jest szczególnie żywa w świecie ufologicznym jak i religijnym. Ci pierwsi twierdzą że owe zmiany świadczą albo o ukrytej postaci Reptylian (obcej formy życia zbliżonej do gadoidów) w ciele człowieka, lub hybrydy -miksu tych dwóch gatunków, zaś ci drudzy widzą tu działania diaboliczne a raczej demoniczne! O jakim zmianie kształtu mówimy?

Alien Shapeshifters on a roof – Guadalajara Mexico

Temat ten poruszam jako ciekawostkę.

Od siebie dodam natomiast, iż sam swojego czasu temat zgłębiałem dość obszernie, szczególnie po lekturze książek Davida Icke’a ale podchodziłem do tego z dużą dozą rezerwy, dopóki sam oglądając program na Discovery z niedowierzaniem wyłapałem moment,  gdy kadr kamery robił zbliżenie na twarz doktora, udzielającego wywiadu.

Analiza po klatkowa dała dokładnie taki sam rezultat jakich można znaleźć zatrzęsienie w internecie. Tyle tylko, że w tym wypadku było to przecież zwykły (przynajmniej tak mi się wydaje…) jakiś koleś w fartuchu a przecież nie celebryta czy inna znana, rządna rozgłosu persona. Tutaj manipulacja obrazem nie mogła mieć miejsca- chyba że przy produkcji. (Obraz dokumentu oglądałem w HD) Więc taki dowód zmienia moje dotychczasowe stanowisko. Może uda mi się znaleźć owe zdjęcia po klatkowe, a przynajmniej czas i tytuł dokumentu.

Wracając do meritum:) Zobaczmy:

Miley Cyrus

Miley Cyrus ma gadzie oczy?

Miley Cyrus ma gadzie oczy?

Dodatkowe info

  • 72kyros polecam gorąco. Świetne i rzeczowe analizy.

 

 

Ripsonar

