Ole Dammegard

Ole Dammegard

Drodzy przyjaciele,

Nazywam się Ole Dammegard z Light on Conspiracies http://lightonconspiracies.com/newsite/. Jak wielu z was wie, jestem autorem, wynalazcą, publicystą i badaczem. Poświęciłem dziesiątki lat, żeby odkryć prawdę, jak rzeczywiście stoi za wieloma głównymi spiskami na świecie. Moim głównym obszarem jest rozwiązywanie spraw zabójstw politycznych na najwyższym szczeblu i powstrzymywanie operacji terrorystycznych sponsorowanych przez państwa, tzw. operacji fałszywej flagi (false flag).

Do tej pory udzieliłem setek wywiadów radiowych i telewizyjnych, pisałem artykuły dla Veterans Today i opublikowałem kilka książek, takich jak np. „Coup d’etat in Slow Motion Part I and II” https://www.youtube.com/watch?v=AuYuru6LqQU & list = PLBZ72jaV73-zz2ZIiQtBSoDHSbAefAHCJ & index = 6 „Shadow of Tears”, czy „Re-Mind Me”. Ponadto, pracowałem nad kilkoma książkami wspólnie z prof. Jim’em Fetzer’em  i przyczyniłem się do części książek dr. Kevin’a Barrett’a nt. ataków fałszywej flagi. http://lightonconspiracies.com/newsite/my-biography

Jestem jednoosobową orkiestrą, a nie finansowany przez nikogo, nie jestem częścią żadnej grupy. W 2016 roku otrzymałem  I Praską Nagrodę Pokojową http://lightonconspiracies.com/newsite/the-prague-peace-prize~~HEAD=dobj.

Brałem udział w wielu międzynarodowych konferencjach i będę  jednym z prelegentów w konferencji New Orleans Oswald Innocent’ (przez Skype) http://oswaldconference.com/speakers/michael-hoffman/~~HEAD=pobj.

Obecnie zostałem zaproszony jako jeden z głównych mówców na konferencji nt. zabójstwa Kennedy’ego – JFK Assassination w Dallas, 19-20 listopada! http://jfkconference.com/ To jest absolutnie niesamowity zaszczyt i radość dla mnie osobiście, ponieważ spędziłem tyle tysięcy godzin rozwiązując tajemnicę zabójstwa Johna f. Kennediego  https://www.youtube.com/watch?v~~HEAD=dobj = nqRdz2vgHkE.

Mimo, że to wszystko może wydawać się nieco efektowne, prawdą jest, że mniej więcej wszystko, co robię, robię utrzymując się z darowizn. Nie pobieram honorariów za wywiady, a kiedy jestem zaproszony na konferencję, najczęściej dostaję bilety lotnicze i zakwaterowanie, i bardzo niewiele poandto.

Tak samo sprawa wygląda w przypadku tej wspaniałej konferencji, zorganizowanej przez samą Judyth Vary Baker, partnerkę Lee Harvey’a Oswald’a i osobę, która kiedyś udział w tworzeniu nowotworowej broni biologicznej do zabicia Fidela Castro.

Jestem jednym z 30 niezwykłych mówców, w tym osób, takich jak Jim Marrs, syn E. Howard’a Hunta (CIA) – Saint John, agent służb specjalnych Abraham Bolden, Gary Powers Jr., John B. Wells, Wayne Madsen, Barr McClellan, świadek wydarzeń Beverly Oliver, Vincent Palamara, dr Cyril Wecht, Edgar F. Tatro i wielu innych. http://jfkconference.com/?page_id=11

Zebranie tak wielu wyjątkowych mówców skomplikowało sytuację finansową organizatorów. I w tym miejscu Wy wkraczacie do akcji ;-).

Opłacono dla mnie 2 noclegi w hotelu, voucher na kolację i dostałem 100$  na jedzenie. To wszystko. Ktoś bardzo uprzejmy, kto docenia moją pracę, przekazał mi bilety lotnicze, dzięki czemu to jest już zapewnione. Ale reszta opłat leży na moim stole, i w tym momencie nie jestem pewien, jak podejść do tematu.

Mój plan jest taki, żeby mieć dodatkowe 5 dni w Dallas, dzięki czemu w końcu mógłbym wreszcie osobiście zbadać Dealey Plaza. Moim marzeniem jest, żeby zbadać wszystkie kąty i budynki wokół sceny zbrodni, znaleźć różne kryjówki wtedy wykorzystywane, jechać do domu Oswalda, na miejsce morderstwa JD Tippett, do Texas Theater, razem z Judyth jechać na grób Owalda, itd., itd. Na miejscu będę nagrywał materiał filmowy, który będzie częścią filmów dokumentalnych, które właśnie robię.

Więc moje myśli biegną do ciebie i zwracam się z prośbą o pomoc w realizacji tego. Tydzień, o którym mówimy przypada tuż przed Świętem Dziękczynienia, więc większość hoteli i pensjonatów już jest zajęta. Moim celem jest zebranie 2 000 euro na pokrycie zakwaterowania, wyżywienia, wynajmu  samochodów, biletów autobusowych i bilety do różnych zabytkowych miejsc i wizyt. Potrzebuję jak najszybciej funduszy, ponieważ ceny wciąż rosną.

Nowa wiedza, jak również kontakty, które nawiążę na konferencji zostaną wykorzystane w najlepszy sposób, jak to możliwe, w ramach w moich głębokich wysiłków, aby wyzwolić tą piękną planetę.

Czy chciałbyś mi pomóc? Jeśli tak, to dziękuję z głębi serca :-). Znaczy to dla mnie ogromnie dużo.

Darowizna TUhttps://www.gofundme.com/2nwcu6jg

Tłumaczenie: Maria

