Latest Entries »

PRACowniA

Joe Quinn
Sott.net
9 stycznia 2019 21:53 UTC

Diezinformacyja amerykańskiego państwa w państwie

Zważywszy na to, że większość ludzi wyrobiła już sobie zdanie na ten temat, może się wydawać, że jest już za późno na wskazywanie, że mamy teraz oczywisty dowód, pozwalający nam powiedzieć, że twierdzenie, że „Rosja włamała się w nasze wybory”, nie tylko jest całkowicie fałszywe, ale ci, którzy tak twierdzili – członkowie amerykańskiego wywiadu, establishment polityczny i korporacyjny (jak i inni ideolodzy) – sami byli i są twórcami tych profili „rosyjskich trolli” w mediach społecznościowych, w wypadku których wykazano jakiekolwiek „hakowanie”.

Artykuł NY Times z 19 grudnia 2018 r. ujawnił, że grupa „Demokratów-specjalistów w zakresie technologii” zdecydowała się wykorzystać „podobnie oszukańcze taktyki” (jak te przypisywane rosyjskim trollom) w rywalizacji o mandaty do Senatu w stanie Alabama, zakwestionowanej przez Roya Moore’a w grudniu 2017 r. W wewnętrznym sprawozdaniu na temat tzw. „wysiłków w Alabamie”, pozyskanym przez The…

View original post 1 752 słowa więcej

Reklamy

Brexit

PRACowniA

Joe Quinn
Sott.net
21 listopada 2018 16:41 UTC

Kiedy komuś przytrafia się tragiczne wydarzenie czy doświadczenie traumy, które zasadniczo zmienia jego życie i dążenia, pierwszą sprawą, na której skupiają się przyjaciele, a często i psycholodzy, są czynniki i okoliczności, które sprowokowały ową diametralną zmianę. Jest to kwestia poznania kontekstu. Przez ostatnie 2,5 roku uważnie śledziłem, co na temat Brexitu mają do powiedzenia mądrzy ludzie i politycy, co on oznacza i dlaczego do niego dochodzi. Jednak ani razu nie natknąłem się na jakąkolwiek wzmiankę ze strony tych „ekspertów” o najważniejszym jego aspekcie, czyli kontekście, w którym się pojawił.

View original post 1 857 słów więcej

Muammar al-Kaddafi – pułkownik, polityk, przywódca Libii w latach 1969–2011, sprawujący władzę autorytarną jako Przywódca Rewolucji 1 Września. Kadafi chciał być niezależnym przywódcą próbującym budować silną Afrykę poza wpływami Zachodu.

 

Co miała Libia, zanim Zachód zdecydował się wspomóc USA w obaleniu M. Kadafiego [1]

1. Brak rachunków za prąd; elektryczność jest darmowa dla wszystkich obywateli.

2. Brak oprocentowania pożyczek; banki w Libii są państwowe, a zero procentowe pożyczki są prawnie zagwarantowane dla wszystkich.

3. Posiadanie mieszkania jest w Libii uważane za prawo człowieka. W Zielonej Książeczce autorstwa Kaddafiego pisał on: „Mieszkanie jest podstawową potrzebą jednostki i rodziny, wobec tego nie może ono stanowić cudzej własności”.

4. Wszyscy nowożeńcy w Libii otrzymują 60.000 dinarów (50.000 dolarów amerykańskich) rządowego wsparcia na zakup pierwszego mieszkania i zakładania rodziny.

5. Edukacja i opieka zdrowotna są bezpłatne. Przed rządami Kadafiego tylko 25 % Libijczyków umiało czytać i pisać. Dziś wskaźnik alfabetyzmu wynosi 87%.

6. Jeśli Libijczycy chcą zostać rolnikami – otrzymują ziemię, budynki gospodarcze, sprzęt, nasiona, żywy inwentarz za darmo na rozpoczęcie działalności.

7. Jeśli Libijczyk nie może znaleźć wsparcia edukacyjnego i medycznego, którego potrzebuje – rząd funduje mu wyjazd zagraniczny i stypendium w wysokości 2300 dolarów amerykańskich na miesiąc w celu zamieszkania i na wynajęcie samochodu. (a jeśli dany zabieg nie mógł być zrealizowany w Libii, rząd finansował koszty zagraniczne, włącznie z podróżą i pobytem.)

View full article »

Eroweek

Afera Euroweek i multikulti

Jestem za, a nawet przeciw

No i mamy kolejną aferę. Trzęsie się cały internet, a media (o ile wiem, bo nie oglądam i nie czytam) milczą jak zaklęte. E(u)roWeek, czyli kolorowi faceci z całego świata, włącznie z Afryką, praktycznie nieznający angielskiego, „uczą” nasze dziewczynki z gimnazjum „języka”, a raczej języczka. Byli tam też chłopcy, ale zostali zmarginalizowani i jedyną ich rolą było podpieranie ścian, przebieranie się w sukienki i ewentualnie głupie rechotanie kiedy sytuacja nabierała bardziej pikantnego charakteru.

To miał być tydzień euro-integracji, ale (o ile mi wiadomo) Europejczycy to ludzie (kobiety i mężczyźni) o białym kolorze skóry, żyjący na terytorium kontynentu europejskiego. Tymczasem wszyscy „opiekunowie” naszych dziatek byli mocno beżowi, brodaci (a przynajmniej nieogoleni), a nawet zupełnie czarnoskórzy, co więcej, byli to wyłącznie mężczyźni. Nawet na pierwszy rzut oka widać, że żaden z nich nie pochodził z Europy. Wygląda na to, że lewactwo spod sztandarów ‚partii opozycyjnej” urządziło dom schadzek dla pedofilów z Azji…

View original post 326 słów więcej

Żydowski Polin

W czasie wojny zginęli prości Żydzi i wybitni Polacy. Uratowali się wybitni Żydzi i prości Polacy. Dzisiejsze społeczeństwo w Polsce to żydowska głowa nałożona na polski tułów. Żydzi stanowią inteligencję, a Polacy masy pracujące. Dlatego antysemityzm, wszelkie odruchy antyżydowskie w Polsce to choroba umysłowa, to buntowanie się ręki i nogi przeciwko własnej głowie. Żydzi są głową Polaków, bo są lepsi a Polacy to ręce i nogi. Nie może polska ręka bić żydowskiej głowy” – Żydowski pisarz Artur Sandauer

 

 

JEDWABNE

Prawda o wojnie w Iraku

Wprowadzenie

Na początek zapraszam do krótkiego wprowadzenia obrazujący prawdę o wojnie w Iraku zaatakowanym przez agresora jaki jest USA!

WIDEO   Cała prawda o wojnie w Iraku

Irak

Tego dnia wszyscy Amerykanie ze wszystkich środowisk jednoczą się w pragnieniu sprawiedliwości i pokoju.” George Bush Jr. Czyżby? Nie sądzę, ale po kolei.

Przypomnę. Atak na Irak miał być rezultatem posiadania przez dyktatora Saddama Husajna fabryk produkujących i używania brońbroni chemicznej i biologicznej czyli tzw. broni masowego rażenia oraz szkolenia i wsparcia dla Al Kaidy!

Jak się okazało – BRONI MASOWEGO RAŻENIA oraz JAKIEGOKOLWIEK WSPARCIA DLA AL KAIDY NIE BYŁO!

Cała retoryka napiętnowania i ataku na Irak była kłamstwem. jednym qwa oszustwem w celu podbicia suwerennego kraju! Dowody?

  1. Patrz WIDEO: Ron Paul 2012: Propaganda wojenna PL
  2. Charles Duelfer w latach 2003-2005, który były szefem specjalnej grupy inspektorów poszukujących dowodów na istnienie tego rodzaju broni w Iraku w 10. 2004 r. przedstawił prezydentowi i kongresowi na krótko przed wyborami prezydenckimi sprawozdanie z prac swojej komisji. Podczas wystąpienia stwierdził:

Charles Duelfer -wn.com

 „W przededniu zorganizowanej przez Stany Zjednoczone inwazji na Irak kraj ten nie miał żadnych zapasów broni biologicznej i chemicznej zdatnych do użycia w walce, a jego program nuklearny „rozsypał się” po wojnie 1991 roku.”  „W dalszym ciągu nie sądzę, aby w Iraku była gdzieś ukryta broń masowego rażenia w ilościach o znaczeniu wojskowym” – stwierdził  Duelfer w tekście przygotowanym do odczytania na posiedzeniu Komisji Sił Zbrojnych Senatu USA.”[0]

3. Anglicy również nie byli lepsi. Szczytem hipokryzji była wypowiedz T. Blaira podczas wywiadu dla BBC News, gdy wyszło na jaw, że żadnej broni masowego rażenia nie było.

[reporterka] Gdybyś wtedy wiedział, że nie ma żadnych WMD (w Iraku, przyp. aut.) , zdecydowałbyś się?

[Tony Blair] Próbowałbym nadal wykonać jakiś ruch militarny. Oczywiście musiałbym użyć odpowiednich argumentów, aby opisać naturę zagrożenia. [1]

Patrz też WIDEO: Tony Blail przeprasza za błędne decyzje interwenci w Iraku

3. Agent CIA Rafid Ahmed Alwan al-Dżanabi, (kryptonim „Curveball) potwierdza, że wszelkie informacje o broni masowego rażenia posiadającej jakoby przez Irak to wierutne kłamstwa i fantazja. (informuje o tym pierw przekazuje niemieckiemu wywiadu BND na który z kolei oparła całe swoje źródło oskarżeń przeciw HusajnowiCIA. TE własnie informacje usłyszał świat – dające zielone światło społeczności międzynarodowej do akceptacji USA do inwazji na niepodległy kraj. [1a]

View full article »

TVN

  1.  TVN założyło dwóch biznesmenów – Mariusz Walter i Jan Wejchert. Ich przeszłość owiana jest mroczną tajemnicą, jest to absolutny temat tabu, którego nikt w mainstreamowych mediach nawet palcem nie dotyka. [1] Propagandziści pokroju Lisa, Czuchnowskiego czy Olejnik poświęcają więcej uwagi kotu Kaczyńskiego, niż faktowi, że – jak wynika z informacji m.in. na Salon24, częściowo potwierdzonych w Wirtualnej Polsce i paru innych mediach – Jan Wejchert, współzałożyciel TVN, widnieje w aktach SB jako Tajny Współpracownik, zarejestrowany 06.11.1975, a wyrejestrowany 24.01.1990. Co więcej, już w 1972 roku Wydział II (czyli kontrwywiad SB) prosił o wydanie mu paszportu – ,,ze względów operacyjnych”. Wejchert zmarł w 2009 roku (na jego pogrzebie przemawiał ksiądz – a jakże! – Boniecki), w pewnym momencie znalazł się na liście Forbesa wśród 1000 najbogatszych ludzi NA ŚWIECIE (!), a jego majątek szacowano na 3.6 MILIARDÓW złotych.
  2. Wejcherta swoimi zeznaniami obciążył też Grzegorz Żemek, tajny współpracownik WSI, skazany w aferze FOZZ, który w trakcie śledztwa wyjawił przed sądem: ,,Zapytałem służb wojskowych czy mogę podjąć kontakt z Wejhertem. Otrzymałem wówczas informację, że on już współpracuje ze służbami wojskowymi, więc będzie to proste.”
  3. Skoro już jesteśmy przy Żemku i aferze FOZZ – zastępcą dyrektora, czyli Żemka, była Janina Chim, również skazana. Jej bliską współpracownicą – Renata Pochanke. Dobrze kojarzycie to nazwisko – to matka Justyny Pochanke, gwiazdy TVN-owskiej propagandówki.
  4. Mariusz Walter (w PZPR od 1967 do 1983) był zarejestrowany w aktach SB dwukrotnie, tzn z dokumentacji wynika, że współpracę podjął w 1983 (w stanie wojennym), wyrejestrowano go w 1989, ale tylko po to, żeby… zarejestrować go ponownie, w innym, ważniejszym wydziale. System się wali, Szczepkowska obwieszcza w telewizji ,,upadek komuny”, a Walter… jest rejestrowany jako TW.
  5. W kontekście Waltera warto przypomnieć, że rekomendował go komuniście Kiszczakowi komunista Urban, jego list w tej sprawie zachował się i jest dostępny dla każdego.
  6. Obaj panowie, założyciele TVN, zrezygnowali z członkostwa (a Wejchert również z funkcji przewodniczącego) w radzie nadzorczej TVN tego samego dnia – 27 lutego 2007. ,,I co z tego”, zapyta leming. A no nic. Może poza tym, że dokładnie DZIEŃ PÓŹNIEJ, 28 lutego 2007, wchodziła pisowska ustawa, na mocy której obaj biznesmeni musieliby poddać się lustracji i rozliczyć ze swoją przeszłością w PRL! Cytuję: ,,Oświadczenia lustracyjne o współpracy w czasie PRL-u z SB bądź jej wojskowym odpowiednikiem muszą złożyć członkowie zarządów i rad nadzorczych osoby prawnej, która posiada koncesję na nadawanie programów radiowych bądź telewizyjnych”. Później stołki w radzie nadzorczej TVN zajmowała między innymi żona Wejcherta, Aldona, i syn Waltera, Piotr. Im już lustracja nie była groźna – w czasach komuny byli dziećmi.
  7. Markus Tellenbach, prezes TVN w latach 2009-2016, był wcześniej szefem rady nadzorczej niemieckiej platformy medialnej Sky Deutschland.
  8. Sprawdźcie sobie kim byli Wincenty i Tadeusz Kraśko, Adam i Stefan Meller, Maciej Zimiński, Mordechaj Mozes (Mieczysław Morozowski), Waldemar i Aleksandra Kedaj, Tadeusz Olejnik, Brunon Miecugow, Mieczysław Broniatowski, Bolesław Sianecki – i w jakiej telewizji pracowały/pracują ich dzieci.
  9. Partnerem w interesach Waltera i Wejcherta i późniejszym członkiem rady nadzorczej TVN był Mirosław Wyrzykowski, były wykładowca na WSO w Legionowie, gdzie szkolił młodych esbeków. Jednym z absolwentów tej uczelni był Leszek Pękala, jeden z morderców księdza Popiełuszki.
  10. Częstym gościem programów TVN, zazwyczaj w roli eksperta, bywały i są takie postaci jak: Jerzy Urban (pierwsza tuba propagandowa komunistów), TW ,,Bolek”, Dukaczewski (syn dwojga UBeków, od 1970 w PZPR, szef WSI, długo można wymieniać), Czempiński (kariera w PZPR i SB, później – jak sam wyznał – był jednym z inicjatorów założenia Platformy Obywatelskiej, oj tam, oj tam). Jego ojciec, UBek, w liście do przełożonych chwalił się swoimi dokonaniami w walce przeciwko polskiemu podziemiu niepodległościowemu. Przykładów gości w programach TVN, mających komunistyczny rodowód, można wymieniać znacznie więcej.
  11. W założeniu TVN, w 1997 brała udział spółka CME (Central European Media Enterprises), do której należało 33% akcji TVN.

Time Warner — od 2009 r. największy udziałowiec (niemal 35 proc.) w Central European Media Enterprises, czyli CME. To ta sama spółka, która w początkach lat 90. zainwestowała miliony dolarów w raczkujący TVN, obejmując trzecią część udziałów. Ostatecznie CME wycofało się z TVN w 1999 r., ale do dziś ma mocne stacje telewizyjne w Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii, Słowenii i Chorwacji. [2]

Co z tego? Niby nic. Ale szefem CME był wtedy Ronald Lauder. Krytykował Morawieckiego, gdy rzeczowo zgasił żydowskiego dziennikarza w Monachium. A kim jest obecnie Lauder? Ronald Lauder jest od 11 lat PRZEWODNICZĄCYM ŚWIATOWEGO KONGRESU ŻYDÓW.

View full article »

KODŁUCH


ONZ zamierza dostarczyć pomoc humanitarną do obozu Rukban…
https://www.france24.com/en/20181025-displaced-desert-syrians-struggle-eke-out-living

25.10.2018 czyli 1118 dzień walki dzień walki z Imperium Zła i jego armią na Bliskim Wschodzie…

View original post 1 173 słowa więcej

KODŁUCH



Dziś w Damaszku zmarła Ursula Baher. Wczoraj, podczas otwarcia wystawy swoich prac, śmiertelnie chora artystka powiedziała, że gdy umrze, życzy sobie by została pochowana w swojej wymarzonej Syrii, kraju bohaterów…
https://sana.sy/en/?p=148454
https://sana.sy/en/?p=148465

09.10.2018 czyli 1102 dzień walki dzień walki z Imperium Zła i jego armią na Bliskim Wschodzie…

View original post 1 304 słowa więcej

KODŁUCH


Iran atakuje terrorystów…
https://colonelcassad.livejournal.com/4492323.html

01.10.2018 czyli 1094 dzień walki dzień walki z Imperium Zła i jego armią na Bliskim Wschodzie…

View original post 1 034 słowa więcej